Kako postati diler?



1. Prvi osnov za dilerski status je poznavanje hardvera.

Pod poznavanjem hardvera DESK smatra da diler zna:

  • da razlikuje komponente/hardver
  • osnovnu namenu hardvera
  • osnovne karakteristike hardvera
  • da instalira hardver
  • da sastavi i konfiguriše računar iz komponenti
  • da održava hardver, kao i sklopljene računare


2. Drugi osnov za dilerski status je ostvareni promet (dalja prodaja).

Ostvareni promet u jednom mesecu (30 dana) mora biti ne manji od 60.000 dinara po cenovniku za krajnje kupce.

DESK će priznati kraći broj dana ako se utvrdi da se radi o daljoj prodaji.
DESK pod daljom prodajom podrazumeva:

  • sistematska i stalna (učestala) kupovina komponenti
  • kupovinu komponenti iste vrste u većim količinama


3. Treći osnov je preporuka.

Status dilera može se dobiti sa preporukom od najmanje dve srodne renomirane firme (koje se bave prodajom računarske opreme), ili najmanje dve srodne firme sa kojima DESK sarađuje. Preporuku dostaviti pismeno i/ili usmeno.

4. četvrti osnov je odnos dilera prema reklamacijama.

Diler mora da zna da prilikom reklamacija kod svojih kupaca izvrši prvu intervenciju i uvid u kvar. Mora da učini napor da otkloni kvar.
Ako nije u mogucnosti da otkloni kvar, kontaktira komercijalu DESK-a i savetuje se.
(Vidi garantne uslove)
Ne upucuje kupca direktno na DESK, sem ako se prethodno nije dogovorio sa ovlašcenim licem iz DESK-a.
App.
U slučaju da se gore-pomenuti uslovi ne ispunjavaju, a postoji želja dilerske prodaje (posrednišvo, saradnja...), dogovora se dilerski popust po svakom poslu pojedinačno.
Standardni popust za ovakav vid saradnje je 3-5% na cene za krajnje kupce i zavisi od obima posla.


Važne napomene!

A.

DESK nije dužan da daje informacije o hardveru, odnosno njegovim karakteristikama, ali to ipak može da uradi na specijalan zahtev u svom raspoloživom vremenu.

B.

DESK vodi preciznu evidenciju svakog potencijalnog dilera kao i dilera pojedinačno.

Pod ovom evidencijom podrazumeva se:

  • opšti podaci dilera
  • datum kupovine hardvera
  • specifikacija hardvera koji je kupljen
  • cena kupljenog hardvera
  • mesečni promet

C.

Bez obzira na status odloženo plaćanje nije dozvoljeno, osim uz poseban dogovor sa ovlašćenim licem iz DESK-a.

D.

Sticanjem statusa dilera, DESK omogućava:

  • stalan spisak raspoloživih komponenti sa cenama (mailom, faxom, putem Interneta, telefonski...)
  • stalan uvid u karticu sa evidencijom prometa u DESK-u, što mu omogucava DESK-ov komercijalista
  • dodatne popuste na mesečni promet
  • isporuka robe
    • Slanje autobusom i vozom (za veće porudžbine)
      • Isporuka radnim danom: ukoliko porudžbina stigne do 13:00 roba se šalje istog dana, u suprotnom šalje se sutradan
      • Isporuka subotom: ukoliko porudžbina stigne do 11:30 roba se šalje istog dana, u suprotnom šalje se u ponedeljak
      • Isporuka nedeljom se ne radi
    • Slanje poštom ili nekim drugim prevoznikom
      • Kupac je u obavezi da sam kontaktira prevoznika i da organizuje prevoz, a zatim o dogovoru obavesti Desk kako bi roba na vreme bila spremljena za isporuku

DESK će na vreme poslati obaveštenje o dodatnim uslovima, pogodnostima i promenama.